Skip to content
  Napsat komentář

Comments (769)

  1. Zbývá už jen pár hodin, kdy můžete nahrát své cestovní formuláře!!! V tuto chvíli se s vámi loučíme. Nyní mě čeká také cesta do školy, v ověřování výsledků budeme pokračovat zase zítra. Hezký večer. 🙂

    1. To není pravda, může se domluvit každý – tel.9721 – spojovatelka ČD spojí kteréhokoli výpravčího v ČR a každý mám ožnost se domluvit…

    2. Taurusi, to už se tu řešilo *lebka* Rychlík z Ústí n/L přijel do Prahy hl.n. v 17:17, rychlík Matthias Braun na Budějovice odjížděl z hlaváku AŽ v 17:23 !! !! …To je ŠEST minut na přestup!, opravdu Matthias čekal jen na Ústečák ?? ?? Díky za to, že už toto dál rozebírat nebudeme. Další komentáře na toto téma budou smazány. Děkujeme za pochopení.

  2. Promin, sam vim jak je tezke organizovat takove akce a taky vim, jak jsou vzkazy co jsem psal otravne, demoralizujici a poburujici… Jen jsem chtel poukazat na fakt, ze do budoucna bude moznost, ze nejaky tym toho zneuzije a bude obvolavat vypravci, aby zkazili trasu jinym tymum. Neni to sice moc pravdepodobne, ale mozne to je. Jinak akce se mi moc libila a uzil jsem si ji se vsi paradou.Navic jsem hrdy na to, ze jsme z nasi startovaci stanice vyzdimali nejvetsi pocet kilometru jaky byl mozny prekonali jsme rekord z minula a to ze jsme nevyhrali me nijak moc netrapi… Timto vam dekuji za vyborny zazitek a loucim se 🙂

  3. Ja myslel, ze tohle je soutez o schopnosti sestavit co nejlepsi vhodnou trasu a ne o smlouvani s vypravcim o zmene jizdniho radu 🙁

    1. Ne tak docela… Spis se bojim o to, ze priste se bude volat do stanic proto, aby se zdrzel nejaky spoj, jen aby nekomu nevysla trasa… 🙁

    2. Asi takhle… Pokud oni zavolali a zpozdili jeden spoj, tak nekomu jinemu mohl kvuli tomu ujet jiny spoj, proto mi to prijde nefer jednani…

    3. Já si myslím, že tohle, ale neodporuje tomu, o čem je soutěž. My jsme měli sestavenou co nejhodnější trasu, jen měla jednu slabinu a to byl šestiminutový přestup v Praze. Sice mezi vlaky oficiálně přestup není, ale zahodit jenom kvůli tomu skvělé kolečko Praha – Budějice – Plzeň – Praha, mi přijde jako nesmysl. Vlak do Budějic na nás čekal max. 3 minuty, tak se nediv, že jsem si to chtěl pojistit, protože zpoždění do 5 minut nikomu nic neudělá a bylo by škoda, kdyby se to nepovedlo kvůli 3 minutám. Bylo to spíš o tom upozornit výpravčího, že nějaká taková soutěž probíhá, tak aby na to bral zřetel. Rozhodně to nebylo nějaké zneužívání. Kdyby ten vlak měl čekat 10 minut, tak už bych tam nevolal a zvolil náhradní řešení, které jsme samozřejmě měli připravené. Jinak ten vlak byl už v Táboře na čas a to odjížděl z Prahy ještě později, než o 3 minuty, protože tam nějakou chvilku po našem nastoupení stejně ještě čekal, takže je možné, že by čekal i bez mého zavolání. Nakonec jsme si třeba pomohli jen tím peronem, což nikoho neomezilo, ale všem týmům to značně ulehčilo život..

    4. No zrovna v tomto případě několik týmů mohlo na základě statistiky zpoždění vyhodnotit přestup v Praze jako nepravděpodobně zvládnutelný a volit raději kratší a jistější trasu.
      Já s tím problém nemám, ale je to nebezpečný precedens do budoucna.
      Mělo by se v pravidlech jasně uvést, zda může hráč ovlivňovat železniční provoz (samozřejmě zákonnými prostředy), či ne, aby to všichni dopředu věděli. Pokud se to povolí, mají zřejmou výhodu asertivní jedinci či známí od výpravčích a strojvůdců.

    5. To že vlak nečeká na žádné přípoje je pouze teorie, v realitě tyto vlaky čekají i 10 minut a o tom rozhoduje jen a jen výpravčí/dispečer provozu. Pokud velká skupina lidí cestuje zpožděným vlakem a měla by na tento vlak přípoj, tak má nárok na přestup. Křížem Krážem republikou je celostátní akce, o které byli informováni všichni přednostové železničních stanic v ČR, na jeho místě bych vlak také pozdržel. Železniční doprava má být služba veřejnosti, tak není důvod aby přípojný vlak pár minut nepočkal. Jak už psal Miki, tak už v Táboře to Matthias Braun dohnal… A co Excelsior z Ostravy? Psali jste, že jel zpožděný, ale ve skutečnosti možná toto zpoždění pomohlo řadě týmů, které tak už regulérně mohly startovat ze Svinova. Křížem Krážem je akce o náhodě, o překvapení, o adrenalinu při přestupech… Troufám si tvrdit, že většině týmům na KKR ani o ceny nejde, ale jde jim o to, si celý den ve vlaku co nejlépe užít… 😉

    6. „Dobrý den, jsme skauti, cestujeme na celostátní akci Křížem krážem republikou – 24 hodin ve vlaku a chtěli bychom se zeptat, zda by mohl v Praze vyčkat rychlík směr… Jedeme rychlíkem číslo… z Ústí nad Labem, skupina asi 50 lidí. Je možné aby vlak počkal asi 3 minuty…?“ …úplně standartní dotaz… Mimochodem, už mají vaše týmy splněny všechny povinnosti – nahrány formuláře, fotografie apod. ??

    7. Mišák: jak „pouze teorie“? To tam potom je ten puntík ve výsledku úplně bezvýznamný a dá se vlastně říct, že celé GVD je jedna velká teorie (i když u ČD je to velmi často krutý fakt). Já právě při plánování zavrhnul hned první verzi, kde bychom měli v Kolíně 8 min na přestup s puntíkem. Že bychom si mohli zavolat výpravčímu mě sice napadlo, ale stejně jako po cestě Excelsiorem do Chebu, kdy to vypadalo, že nestihneme kvůli zpoždění přestup, jsme to vyloučili, že by to byla docela sviňárna. Aneb jsme prostě měli pocit, že součástí hry je i dobrá orientace při zpoždění a případná improvizace. A ne telefón. Jako já jsem s naším výsledkem spokojený, myslím, že od nás z dálného východu už se nic moc delšího zajet nedalo, když jsme ještě ke všemu měli haluz se zpožděným odjezdem ze Svinova. Ale jak píše pracj3am, pro příště by to fakt chtělo uvést přímo v pravidlech, jestli je to možné či ne, ať s tím všichni počítají.
      P.S.: příště by fakt byl dobrý nějaký ten tuning systému bodování, tím by se i vyrovnaly šance lidí nestartujících z Prahy na nějaké lepší umístění 😀

    8. blaster: a kdo vám bránil cestovat z Prahy?… Předloni vyhrál tým cestující ze Studénky, na druhém místě byl tým cestující z Břeclavi. Loni vyhrál tým cestující z Prahy… A příští rok třeba zase vyhrajou týmy z Ostravska… Náhoda, uvidíme jaký bude jízdní řád…

    9. Misak: Are you out of your mind? Koukni na statistiky… Praha ma nejlepsi startovaci pozici vubec A co se tyce toho, jak se domlouvate s vypravcim mimo soutez, tak klidne, ale behem souteze je pravdepodobne, ze tim jak zbrzdite jeden vlak, tak nekdo jiny ten svuj kvuli vam nestihne. Coz je dost bezohledne. Ted u Matthiase se to sice rekneme nestalo, jelikoz zpozdeni v Tabore dohnal, ale mohlo a muze. Navic, pokud by kazdy zbrzdil pripoj byt jen o 10 minut, tak by mohlo jit vsechno do kytek… Pokud jeden tym zbrzdi prvni vlak o 10 minut, dalsi bude muset ten pripoj zbrzdit o 20, treti o 30…atd. Tahle soutez mela byt podle me o schopnosti naplanovat nejdelsi trasu a o odvaze do ni jit i presto, ze je nekde na prestup minimum casu. A ne si to proste zajistit telefonem v ruce…

    10. Mišák: ale já se vůbec nehádám, že nám někdo bránil jet z Prahy. Jasně, mohli jsme. Spíš narážím na to, že co to má pak za smysl, když všichni budou startovat z jednoho místa, odkud vychází nejlepší trasa (ať už je to Prágl nebo Aš nebo cokoliv). Ale upřímně – kolik týmů se účastnilo první rok a kolik jich jelo z Prahy? 🙂 A jaké týmy zabírají letos první místa? To se divím, že se tady zatím neobjevil další 14xx km tým, který má přesně shodnou trasu s jiným týmem… Proto jsem pro zavedení spešl bodování a různých dalších blbinek 🙂 Navíc, co jsem letmo mrknul na loňský JŘ, tak se nic extra nezměnilo, a poslední léta se obecně moc nemění. Tak abychom každý rok nejezdili ty stejné trasy…

    11. letos je všechno zřetelné !!, trasy na mapách, a tak všeci koukají slintají a kdoví co ještě … všichni mají rovné podmínky cestování / soutěže … *lebka*
      hold naše metropole mají lepší půlnoční spojení

    12. For Nake: Křížem Krážem republikou je nezisková akce. První rok byla určena jen a pouze skautům, ale pak se na Želpage ozvala „veřejnost“, že chce jezdit taky… Tak jsme vás přizvali. Křížem Krážem je zcela nezisková akce, do které investujeme spoustu času, je to spousta zařizování, ale i financí, které jdou z oddílové pokladny našeho skautského oddílu!!! Takže radím: Pokud se vám akce nelíbí, tak se příště účastnit nemusíte… Můžete jet klidně na Železniční rallye, tam jsou pro všechny rovné podmínky – start z jednoho místa (až na to, že to je akce jen pro režijkáře!)… 1. ročník startovala řada týmů i z Prahy, celkově 40. A jak říká Jeňa, teď jsou všechny trasy veřejné, loni byla zveřejněna jen trasa prvního týmu (a to na Želpage.cz)… Zdraví Michael Cestr – Mišák, organizátor akce…

    13. Musím uznat, že jsme trasu právě kvuli statistikám zavrhli, kdo se na statistiky nepodíval vyhrál. Domluva s výpravčím nás nenapadla, je jo. I tak dost riskovali, výpravčí opravdu mohl vlak odeslat a vykašlat se na ně. Zatím má náš team nejdelší trasu bez ovlivňování JŘ a to nám stačí. Za kuráž gratulace prvnímu teamu 🙂
      P.S: Doufám, že jsem trasu nahrál správně, protože tam potřebujeme zdůraznit naše „výlety“ po Praze 😀

    14. Tak že se bude slintat, s tím jste museli počítat 😀 Jinak nikdy jsem neřekl, že se mi akce nelíbí, právě naopak, jsem určitě rád, že se něco takového organizuje, čímž Vám organizátorům děkuju. Že má Praha lepší noční spojení než zbytek republiky je jasné, to nikdo neovlivní. Já jsem se jenom snažil navrhnout nějaké případné změny, díky kterým by se z KKR nestala stereotypní akce, kdy se budou každý rok využívat převážně pouze tratě 010, 011, 270, 170, 140, 130, 250, 072, 090, 220. Podmínky cestování mají všichni stejné, jasně, ovšem jak je vidět, z Prahy vyjíždět je při potřebě najet co nejvíce km nejvýhodnější. A přece je blbost, aby všichni vyjížděli ze stejného místa, pak je navíc šance shodné trasy s jiným týmem vysoká (viz. první vlaštovka dvou 1412 km týmů). Což by vyřešilo bonusové bodování atd, jak jsem již psal. Já nekritizuju vaši práci a snahu, jen se snažím navrhnout nějaké změny do budoucna k lepšímu. Nic víc, nic míň 🙂 (Když už, tak se kritizoval Miki za telefon výpravčímu, ale to už rozebírat nechci.)
      P.S.: já to ale chápu, kdybych to organizoval já, a někdo si mi furt stěžoval, že se mu něco nelíbí, taky by mě to začalo s**t a poslal bych dotyčného někam, že se účastnit přece nemusí 😉

    15. Můj předchozí vzkaz byl určen (především) pro Nakea… O bonusových stanicích jsme se bavili už v předchozích příspěvcích (tento návrh zde padl už loni), za nové návrhy jsem rád a děkuju za ně (což už jsem psal). Výpravčího už jsme také snad vyřešili… Loni jsme takto cestovali zpožděným Excelsiorem z Ostravy (min. 10 týmů) a já požádal před Prahou průvodčí, zda by navazující rychlík na Plzeň a Cheb mohl asi 2 minuty počkat (loni se souprava Excelsioru v Praze nerozpojovala). Říkala, že se pokusí zavolat dispečerovi… Vlak nám nakonec všem ujel před nosem (asi o 2 minuty), čímž musely všechny týmy změnit trasu. Tím jenom dokládám, že i výpravčí v Praze mohl vlak klidně vypravit – to je loterie! A ještě jednou oceňuju tým Rychlíků, že toto risknul!!!
      Stereotypní akcí Křížem Krážem nikdy nebude! Cestu si volí jen a jen týmy. Závod je jen jedna z dimenzí akce, ale je řada týmů, kteří nehoní kilometry a užívají si… Tohle asi šotouš nepochopí ;]

  4. Uvažoval jsem nad takovou menší úpravou pro budoucí ročníky KKR 🙂 A sice aby se hra ještě trochu víc oživila, jestli by nebylo dobré zavést něco ve stylu 1 km = 1 bod a k tomu by se ještě vypsal např. týden před startem seznam bonusových stanic (třeba takové Hranice v Čechách za 200 bodů apod. :D). Takhle by nemusel vyloženě vyhrát tým, který najel nejvíc kilometrů. Navíc by se snížila šance, že x týmů pojede přesně tu stejnou trasu (přece jenom od prvního ročníku týmů dost přibylo, takže možnost, že se to stane, je velká) a nutilo by to nejezdit každý rok prakticky jen po hlavních tratích. Taktéž už bude asi docela kumšt letošní rekord překonat.
    Je to jenom návrh, ale osobně by se mi to dost líbilo 🙂

    1. Na stejném principu funguje železniční rallye, předpokládám, že čerpáš zní.. Špatné by to nebylo, želzníční rallye jsem se jednou zúčastnil a přestože jsem také často potkával stejné tváře, nebylo to rozhodně tak extrémní, jako zde..

    2. Nás při cestování napadlo, že rozptýlení týmů a větší různorodosti tras by snad napomohlo, kdyby do plánů byli nuceni zahrnout i pomalejší tratě a osobáky, což by se dalo zajistit pravidlem 1 km osobákem = 2 km rychlíkem.

    3. Jj, čerpám… Navíc železniční rallye je dlouhodobější záležitost pro pár nadšenců, KKR je akce pro masy jednou za rok (což mi vyhovuje víc, jelikož režijkář nejsem a finančně bych ŽR moc neutáhnul) a do příštího roku týmů beztak ještě přibyde. Takže by to chtělo nějak okořenit, udělat trošku komplikovanější…

    4. pracj3am: to by taky šlo 🙂 Akorát by většina lidí těmi osobáky stejně jezdila po hlavní trati a ne šukafonem do Čejče, kde je průměrná rychlost 2x nižší…
      Nebo co teprve takový extrabonus za nepoužití tratí 010 a 011 ;D

    5. blaster: O bonusových stanicích uvažujeme, ale byla by to spíš Osoblaha než Hranice na Moravě
      pracj3am: rozdílný počet kilometrů u osobáků a rychlíků je dost problematický (jak už naznačil blaster), protože není rychlík jako rychlík. Rychlík z Krnova do Olomouce je 2x pomalejší než nějaký na hlavní trati, stejně je to i u osobáků… Každopádně díky za návrhy!!!

    6. Psal jsem Hranice v Čechách, ale jasně, to už je trochu extrém (jeden vlak denně jen v so/ne), ta Osoblaha by byla taky dobrá. Jinak jsem myslel, aby těch bonusových stanic bylo víc, aspoň tak 5 🙂

  5. Rychlíkům z Chotěboře vyšla trasa těsně se dotýkající hranice 1500 km. Jak už tady zaznělo, bylo to o zatracené klice, kterou jsem si pojistil tím, že jsem zavolal výpravčímu na hlavní, aby Matthiase podržel, že nás je hodně. A to jsem mluvil pravdu, skutečně na ten přestup sázelo hodně týmů. Výpravčí mi slíbil, že se pokusí ho podržet a zároveň poslat R 785 na stejný peron. A jak slíbil, tak učinil. Mimochodem, měli jste vidět tu melu, která nastala těsně po zastavení vlaku… několik desítek lidí doslova přelétlo peron a s velkou úlevou zahučelo do Matthiase… 😀

    1. Díky.. Ale jinak jsem rád, že ČD nezklamaly, myslím si, že spousta lidí bude souhlasit s tím, že se snaží. Teď čtu o té nehodě u Bruntálu, o nějakých 28 hodin dříve tím místem projížděl vlak doslova napěchový účastníky této akce…

    2. Aha, takže žádná zatracená klika. Na druhou stranu mohlo být zajímavé, jak by se týmy vypořádali s tím, kdyby ten Braun ujel. Asi by to také slušně zamíchalo pořadím, protože týmů co jelo na 1493 je podle mě více a nejlepší záložní varianta, co jsme našli, byla o 90 km kratší.
      My jsme ujeli 1457 km, protože o existenci osobáku ve 3 ráno z Olomouce do Krnova jsme se dověděli až když jsme v Olomouci z okna Excelsioru viděli pár týmů přebíhat koleje, aby ho stihli.

    3. Taky si ještě neodpustím rýpnout – jak moc je toto čistá hra? My jsme upřímně v jeden moment taky uvažovali, že překecáme průvodčí, ať zavolá na nádr, že potřebujem stihnout další vlak. Nakonec jsme usoudili, že by to nebylo fér… A navíc, když už jste ti skauti přece 😛

    4. jako bych to viděl, masa lidí přebíhá na zpožděný vlak, husté … *lebka*
      já bych taky obtěžoval průvodčí, kvůli stihnutí vlaku, když už se využije služeb ČD, tak pořádně ;D jinak super trasa ;] až koukám :O

    5. Toho osobáku jsme se zase tolik nebáli a kdyby ujel, tak bychom ztratili maximálně 71 km a to by nám za dané situace na nějakou medajli taky nejspíše stačilo. A kdyby ne, tak ne. Každopádně po zkušenosti, kdy jsem na Svinově stihl Pendolino jenom proto, že cíleně počkalo na můj zpožděný vlak z Těšína mě to jaksi nechávalo docela klidným. A taky Opava je významné město, takže jsem předpokládal, že ICéčko počká.
      A teď k tomu rýpanci. Nemyslím si, že by to odporovalo nějakým pravidlům a už vůbec ne skautingu. Přece jenom, skaut by si měl umět poradit v každé situaci a my jsme si prostě poradili tak, jak jsme uměli. A myslím si, že v dětech z našeho týmu to zanechalo zážitek, protože na mě koukali docela s uznáním, když jsem volal tomu výpravčímu. A jsem si jist, že pokud se někdo z těch kluků dostane někdy do podobné situace s rodiči, či sám, tak bude vědět, že může něco dělat, ne jenom nečinně sedět a čekat. A to se myslím taky počítá. Ale nehodlám nikomu nic vymlouvat, pouze odpovídám na přímý dotaz 🙂

    6. Díky, však mi to trvalo hodně hodin, než jsem se k tomu přes všechny možné varianty dostal. Jinak by k tomu šlo přihodit ještě 9 km z Brna do Dolních Střelic, ale to už bychom asi nestihli ty modely, takže jsme tu hranici 1500 nepřekonali… 🙂

    7. Ale jako dobrý pozdržet mezinárodní rychlík do Salzburgu a Zürychu kvůli nadšencům, co jezdí celý den „jen tak“ na SONE 😀 My jsme na zastavení R 785 rozhodně nečekali a vyskakovali na peron za jízdy.

    8. > blaster: volání výpravčímu či dispečerovi, ať zadrží vlak je naprosto v pořádku (při přestupu desítek lidí je to zcela odůvodněné), přesně jak popsal Miki. Stejně tak je v pořádku používání internetu v mobilu, GPSek, zjišťování spojení u známých…
      pracj3am: za jízdy se z vlaku nevystupuje (Příště může hrozit i diskvalifikace týmu) !! !! vždy je nutné počkat na úplné zastavení vlaku !! hodně nerad bych měl mezi týmy nějaké vážné zranění :S*bleee* I přesto, že bych za to nenesl odpovědnost, pro akci by to nebyla dobrá vizitka. (Loni jeden z týmu toto viděl na vlastní oči – tatínek a 2 děti nastupovali za jízdy a… /raději nebudu pokračovat/).

    9. No bylo to sice za jízdy, ale rychlost jízdy byla krokem. Mnohem nebezpečnější mi přijde, když se například v noci v Olomouci několik týmů vrhlo do kolejiště k osobáku do Krnova místo, aby šly podchodem.

  6. Tak Vláčky z Pika v pořádku doma, i když už teď je jasné že vítězství to nebude. Až někdo uvidíte plíce na 3. nástupišti v Brně, tak nám je seberte a pošlete 😀 Mimochodem naše brněnská kafepauza stála za to a tímto veřejně děkujeme Aničce a Péťě 🙂
    Pokud jste bubnovali do kamery na Postavme školu v Africe, tak jste bubnovali nám a videa se tu časem objeví – jen dejte výpočetnímu středisku čas bo nemají všichni prodloužený víkend.

    1. 😀 v Brně jsem žádné plíce neviděl, ale v Praze jsme jedny taky nechali, aneb 2 minuty na přestup dají více než zabrat B) další kafepauzaři a ještě k tomu v Brně 🙂

  7. Tým IM5 musí pochválit české dráhy za cestování naprosto podle plánu (až na malé zpoždění R441). Stihli jsme jet i více vlaky než jsme plánovali :D. Cestu jsme si užili, zpívali, hráli hry nebo debatovali s jinými teamy. Navštívili jsme propracované modelové kolejiště v Brně a pokochali se výhledem z železniční lávky na Smíchově. Cestovní materiály dodáme a doufáme, že se nějak dobře umístíme 🙂

    1. My máme méně :S, ale vím, že se to dalo (vlakem) ujet. České dráhy se opravdu snažili. Jediný infartový přestup byl v Praze (náš vlak přijel minutu po pravidleném odjezdu dalšího vlaku), ale zvládli jsme ho. Bylo veselo, v každém vlaku s náma jelo spousta dalších týmů. 🙂

    2. Tolik jo? Nemáte nějaký úsek započítán 2x? Zdá se mi to opravdu moc, ale jestli to tak je, tak smekám:-)

  8. Tož děcka, i Lemrouši docestovali zdárně do cíle, i když jak už zde zaznělo Excelsioer nás rovněž nepotěšil. 🙂 Ale berme to sportovně, aspoň jsme si zažili trochu toho vzrušení a oprášili naše řečnické schopnosti. Přesvědčit paní průvodčí, aby nás nechala dojet na starý lístek do Hranic dalo vskutku zabrat. 😀 A náš tah republikou v pyžamech a županu, následná prohlídka Jindřišské věže v Praze a nám podobné šílenosti stály opravdu za to. 🙂

    Takže děcka, pyžamům a obzvláště Lemrouchům zdar!

    1. Jo tak to jste byli vy? 😀 Já mám dokonce pocit, že nás už nekontrolovala schválně… 😀 Zkontrolovala první kupé a pak přišla až za půl hodiny až za Hranicema. 😀

  9. Vyrazili jsme jako mnoho ostatních týmů z Hranic s malým zpožděním. Cesta příjemně ubíhala, hráli jsme karty, hádali hádanky od kolegyně Míši, pokoušeli se usnout a jako geografové sledovali cestu. Velmi jsme si užili cestu podél uhelných pánví, kde jsme sledovali „krásnou“ přírodu. V Praze jsme navštívili Jindřišskou věž(jako více týmů). K mému překvapení České dráhy nezklamaly (až na nedělní excelsior) a dojeli jsme do cíle. Následovala noční prohlídka Ostravy a se super zážitky jsme se nočními vlaky rozjeli do svých domovů (kolejí). MarťaS, vedoucí eRGéček

  10. Proklaté české dráhy! Jak může mezinárodní vlak zastavovat v takových dírách, které mají jenom jednu boudu a ceduli?! Ano. Mluvím o půlnočním Excelsioru. Mimochodem nevíte proč od půl jedenácté do šesti z Přerova nejede vůbec nic (!!!) do Otrokovic?! Jinak aby to nebylo samé nadávání. Perfektně vyšlo počasí a vše šlo podle plánu (až na zmíněný vlak 440).

    1. celodenní cestování je samozřejmě o náhodě… zpožděný vlak může znepříjemnit cestu, ale může i pomoci ;], když chytnete vlak, na který byste normálně neměli přípoj, že Jeňo? :O Nevím, kde vám zastavoval Excelsior, ale oproti minulým rokům se počet zastávek spíš zmenšil (nezastavuje už ani ve Studénce…)

    2. Řeknu ti to úplně přesně. Excelsior zastavil v Ropicích. To je ta největší díra na světě a mezinárodní rychlík tam zastaví. Nám se díky němu moc nepodařilo přijet včas do Ostravy. 🙁

  11. Vyrazili jsme se zpožděním v 0:41 z Prahy. Skončili jsme ve 23:59 v Berouně 🙂 jeden z největších zážitků byl 2 km běh po Jihlavě z ŽST do katakomb, zpátky cesta taxikem, abychom stihli vlak do Plzně. Jinak jsme hráli karty, spali, holdovali alkoholem a vodnicí, kochali se krajinou. Závod jsme zakončili v Berouně se 4 a půl hodinovým čekáním na vlak domů do Kolína. Hned bychom si vše zopakovali. Takže příští rok s námi můžete počítat zase 🙂

  12. Vyrazili jsme ve 3 hodiny ráno do světa.
    Ve vlaku započal celodenní program každou hodinu jeden úkol (luštění, hra či nějaká hláška) ;D tím jsme žili celou cestu… Spoje ČD byly více než luxusní, do Kolína jsme přijeli o 40 minut dřív než v plánu, tím jsme si více užili aquapark B) V Brně byla „Pauza na Kafé“. Z Brna jsme cestovali s týmem Kátrojčata.
    Ještě nikdy jsem si takhle neužil cestu vlakem :]

  13. Bylo to super už od první chvíle, kdy jsme naskakovali za jízdy do vagónů, které připojovali, ve kterých jsme dojeli do Olomouce s dalšími tými. Po cestě jsme střídavě hráli kostky a spali :):-) Viděli jsme kryptu v Brně. Taky jsme bubnovali do kamery :D… Zkrátka – příští rok jedeme určitě znovu a vymyslíme takový plán, že jiní nebudou mít šanci 😉 😀

  14. Co jste zažili na akci? PODĚLTE SE S NÁMI!!! Nejlepší komentáře mohou být zveřejněny v médiích!!!
    Náš tým složený ze světlušek – Kátrojčata 😛 najezdil jen asi 920 km, ale za to navštívil hned dvě pamětihodnosti – pěknou interaktivní výstavu o Moravském krasu ;D v Moravském muzeu v Brně a také Bílou věž 😉 v Hradci Králové s 2 největším zvonem v Čechách… Potěšila nás paní v katedrále na Petrově v Brně, která nás provedla celým kostelem i do míst, kam se normálně nechodí, viděli jsme také nové zázračné brněnské hodiny… po cestě jsme hráli spoustu her, hráli jsme kostky, vyplňovali hlavolamy, přesmyčky, kreslili mapu ČR a tak…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *