Ahoj, měl bych otázku k vyplňování formuláře. Při cestě z Budějovic do Plzně měl vlak výluku a mě by tedy zajímalo, kolik kilometrů mám dané trase přidělit, jestli tolik, kolik vlak při výluce urazil, nebo tolik, kolik má standardně urazit na této trase. Problém je, že nevím, kudy přesně jsme při výluce jeli, takže mě zajímá, jestli to mám zjišťovat.
Btw. jedná se o níže zmiňovaný R668 Junák, tak kdyby mi mohl někdo z těch, co tu trasu také jeli, poradit, byl bych jim nesmírně vděčný.
Vlak zajížděl do Putimi. Normálně by jel po trati 190 a mezi Protivínem a Ražicemi by urazil 9 kilometrů. Teď díky výluce jel Protivín-Putim (9km) a Putim-Ražice (4km). Takže ujel mezi Protivínem a Ražicemi 9+4=13 km a cestu si tak prodloužil o 4 km. My si za úsek České Budějovice místo 136 km zapsali 140 km 🙂
Mockrát děkuji, provedl jsem korekturu 🙂
K podobnému vlaku mám dotaz ohledně počítání kilometrů. Kdysi se tu řešilo, že se počítají kilometry ujeté po tratích podle papírového jízdního řádu, takže úsek České Budějovice – České Budějovice zastávka se počítá při cestě Praha – ČB – Plzeň bez srážky 2x (190,220)? Podobně se stejnými úseky, různými tratěmi…
Nechic -> tyto detaily v současné době řešíme. Každopádně všichni budou mít stejné podmínky. Podobných případů by se v Česku našly desítky…
Ráda bych se s vámi podělila o naše zážitky za celou naší cestovatelskou skupinu Lyr a bombarďáků, kteří jeli s námi, ale bohužel museli odstoupit ze soutěže, jelikož část skupiny s 18letým vedoucím se vrátila v Olomouci zpátky do Prahy z důvodu začínajicích projevů zradné nemoci. To byla jediná nepříjemná věc, která nás za celou sobotu potkala. Musím přiznat, že jsme měli opravdu štěstí a všechny vlaky jsme za pomoci průvodčích stihli. Do Břeclavi jsme přijeli ve 4 ráno a protože jsme měli hodinu a půl čas, rozhodovali jsme se co dál. Z možností účasti na rybářských závodech (start 5.00) a svézt se vedle do vesnice a zpět jsme si vybrali tu druhou, abychom byli aspoň trochu v teple. Nebyla to zrovna nejlepší volba, protože kupodivu tímto vlakem se rozhodlo cestovat nějak moc lidí, a tak jsme z toho vlaku skoro až vypadli okýnkem. V Olomouci se nám zase podařilo sednou na jiný vlak, což jsme zjistili až když se vlak rozjel. Naštěstí jsme jeli jen kolečko do Ostravy, které jsme prostě jen otočili proti směru. Největší zpoždění (neboli jak se říká sekeru) jsme chytli již ve zmíněném vlaku R668, ale aspoň si můžeme říct, že jse jeli vlakem, který nese tak krásné jméno. Nejhorší zážitek jsme naštěstí získali až po soutěži, když jsme se měli vracet vlakem do Kladna. Cestu jsme měli krásně naplánovanou, vlak nám měl jet v 0.30. Bohužel se stalo, že cestou do Prahy srazil nějakého člověka a tudíž nemohl jet dál. Už jsme si mysleli, že budeme muset noc přečkat v Praze, ale nakonec přistavili náhradní vlak, s kterým jsme pak ještě další hodinu jezdili okružní jízdu po Praze, abychom objeli tu kolej, na které stál onen nešťastný vlak. Za celou cestu jsme toho moc nenaspali, ale zato jsme hodně nazpívali a napovídali. Myslím, že se akce všem moc líbila. Děkujeme.
Co napsat, snad jen že se vše našemu mezinárodnímu týmu líbilo. Jen pro zajímacost, náš tým měl zastoupenou Českou republiku, Slovensko a také Španělsko. Oslovil nás krásný ranní zážitek z Moravského Berouna. Místní pracovník ČD zaklel přestupu mnoha účastníků KKR: „Tak, to jsem tady ještě neviděl, tolik lidí“. Asi tu tebývá normálně tak nacpáno. No a potom nevím, zda si i ostaní účastníci všimli v Ústí nad Labem, že jeden cestující mimo KKR stál tak úžasně při příjezdu R785, že jen úskok v poslední vteřině mu zachránil život. Stál těsně u koleje, vlak neslyšel, protože měl sluchátka. A jinak se připojuji k poděkování ČD. Přestup z R668 v Plzni na R767 nám zajistili velmi dobře a ochotně. To vše asi díky chápavé průvodčí v R668. A navíc nás svezli i do míst, kde jme původně vůbec neměli být. Takž náš závěr je jednoduchý: SUPER AKCE.
Jeli jsme ráno z Krnova do Olomouce přes Moravský Beroun. A zdálo se mi při přestupu těch 100 lidí nějak podezřelých 😀 ;D. Ale že to byla megagrupa KKR mi docvaklo až ve vlaku 🙂 ;D
Tenhle rok jsme jeli prvně…a vypadá to, že pojedeme i další rok…Stálo to za to…dokonce bych řekla že tohle cestování sbližuje…ač jsme se potýkali s kopu nepříjemností.. 😀 Třeba když jsme nepřestoupili v Praze..a jeli dál do Chebu přes Ústí n. Labem…(což vůbec nebylo v plánu) …takže jsme museli překopat v 7 ráno, kdy jsme měli naspáno cca 3 hodiny, celou trasu.ještě že jede nějaký vlak zpátky do Prahy..ale tentokrát přes Plzeň…bohužel jsme takto přišli o spoustu kilometrů a výsledek není nic moc :-((( Každopádně musím říci, že vyhled z vlaku po Středních Čechách stojí za vidění….Asi se tam jednou přestěhujem :D:D:D Fakt nádhera…V Praze jsme navštívili Národní museum, konkrétně jeho novou budovu, protože zbytek týmu nechtělo jako já navštívit Museum sexu…:D …Cesta do Brna byla nejhorší jakou sme kdy zažili…za a) jsme si nesedli :D:D a za b) jsme stáli v uličce, kde byl strašný smrad..a jeden pán se tam strašně ožral..a málem poblinkal všechny kteří stáli před cestou na záchod..Prostě hrůza…po tomhle zážitku jsme se všichni těšili až dojedeme takřka domů, což znamená na nádraží Ostrava, Svinov….
Tímto bych ráda poděkovala všem, kteří tuto akci organizují….je to skvělý způsob jak vidět co jsme předtím enviděli, zažít co jsme nezažili a poznávat… <3
I my se podělíme o zážitky. Vyjeli jsme z Hranic a už v Přerově jsme seděli v kupé sami 😀 (jistý pán bezdomovec vystoupil). Cesta ubíhala překvapivě rychle, zpoždění žádné. Ranní projížďka Plzeň -> Budějovice byla více než nádherná: rybníky, hory atd ;]. I když jsme chytli sekeru 25 minut, navštívili jsme v omezené míře Budějovice a vyrazili smět Tábor. 3 hodiny v tak krásném městě rychle utekly a my už „letěli“ osobákem před kopečky do Horní Cerekve. Burčák pěkně syčel a tak cesta opět uběhla. Očekávání se naplnilo, Vajgar chytl zpoždění už před ČB a další minutky jsme nabrali díky závadě na trakčním vedení. Do cíle, tedy Brna jsme dojeli o 50 minut později a bylo po plánech. Jako zkušení geografové (připojení k netu ;D ) jsme však ještě ve vlaku vymysleli náhradní řešení. Krátká prohlídka solidně hnusného okolí brněnského nádraží a hurá na EC směr Třebová. Za chvíli jel přeplněný a plný ožralů IC Ostravan a ten nás dovezl (téměř) do cíle. Část skupiny se rozloučila v Olmu a část nasedla na courák do Přerova, kde jsme naši úspěšnou výpravu dokončili. Díky organizátorům za supek akci! 🙂
Zdar! Byla to zajímavá zkušenost,ale co je moc to je moc.(moc improvizace škodí) 😀 ;D 😀 😀 😀 😀 „Nejlepší“ byl pán s jídelním vozíčkem na trati Česká Třebová-Olomouc, mnozí jistě vědí o čem je řeč ;]. Byla to sranda a naše pěvecké výkony se určitě zapíší do dějin ČD. 😀
<3TurEx
Bohužel se mi právě povedlo zjistit, že jeden z vlaků jel část cesty po stejné trati jako vlak, kterým jsme jeli o pár hodin později, takže mám teď špatně vyplněný formulář. Je ještě nějaká možnost si ho někde stáhnout?
Díky
formulář … ale nač celé vypisovat, stačí přelepit nebo škrtnout, udělat * a vypsat dole poznámku * 😉
Já bych měl připomínku ke stanicovníku: Chtěl bych tam zadat stanice, kde jsme přestupovali, ale jaksi tam některé ty „naše“ (hlavně chybí Strakonice, Březnice a Zdice) vůbec nejsou :] Bez nich mi to tu trasu nevykreslí tak hezky jak byla…
Jinak zážitků vše klapalo a i přes 50 minutové zpoždění jsme všechny vlaky stihli a trasa dopadla přesně podle očkávání, včetně dvou památek v různých městech 😀
v nahrávání kilometrů je možnost vepsat chybějící stanici, doplníme do databáze ;] osobně dostyluji mapy 🙂
Týjo, díky 🙂 Už to tam je 🙂
My jsme měli za tým Splašené kupé také naplánovanou cestu skrz celou republiku. Z počátku se nám dařilo dobře, měli jsme štěstí na „místo“ ve vlacích a náláda byla skvělá. V Chebu jsme skoroběh městem při návštěvě muzea (skoro celou cestu od od vlaku i k vlaku jsme běželi). Radost nám zkazila až něšťastné zpoždění ČD 30 minut díky kterému jsme nemohli pokračovat v připravené trase, protože nám ujely navazující spoje v Jihlavě. I tak se nám povedlo dostat se domů, poznat prima restauraci v Havlíčkově Brodě a prostě si ještě zbytek cesty trochu užít. 🙂
Taktéž se přidávám, že „Junákem s junáky“ byla nejveselejší část cesty a naplnila to, co je pravděpodobně cílem KKR si cestu užít a poznat další teamy 🙂 Taky patří pochvala ČD, že ačkoli jsme (jako asi všichni zúčastnění :D) jezdili po celé ČR, tak komplikace způsobené zpožděními byly minimální a valná většina vlaků jela na čas. Vzhledem k tomu, že většinou jsou nejvíc vidět „kritici“ co vlakem jeli naposledy k babičce na prázdniny před 20 lety, je dobré si tento fakt připomenout 🙂
Dva týmy Splašené Wewerka a Svištící Svišti. Vlčata a světlušky z Krnovské Trojky najezdili 458 km a krásně si pohráli v Technickém muzeu v Brně, prohlédli si Brněnského draka a plno dalších zajímavostí v Brně, proskočili se v Břeclavi a opravdu si užili superluxusních mezinárodních rychlíků.
Tak my měli letos plán na nějakých 1390km. Vše šlo jako na drátkách, několik „těsných“ přestupů se štěstím vyšlo 🙂 Bohužel večer nevyšel kritický přestup v ČB (z R923 na R658) a už se nebylo jak dostat zpět do Prahy (náš start). Skončili jsme v Táboře a čekáme přes noc na první ranní bus… a je tady strašná zima 😀 (jsem na laptopu na wi-fi u nádražní budovy)
Bohužel i to se v naši dopravě stává, tak třeba příště, ale snad jste si to přesto jinak užili.
A já myslel, že ČD garantují zajištění přepravy v případě ujetí posledního přípoje? …a to včetně TAXI. …Každopádně i to k soutěži patří – jediné, byť i desetiminutové zpoždění může změnit všechny plány…
Mišák: Z nudy jsem si v Táboře četl vyvěšený „plakát“ T1. A máš pravdu, přesně tohle se tam píše. Škoda, že jsme to nevěděli dřív – klidně bych se svezl taxíkem, lepší než čekat celou noc 🙂 Jo a ještě dotaz: mám v tomhle případě nahrávat dokumentaci nebo něco? 🙂
Ale jinak jsme si celý den velmi užili a příští rok jsme rozhodně opět na startu! 🙂
Co jste na akci zažili, jak se vám akce líbila, koho jste potkali… ? Pište ZDE do fóra, těšíme se na vaše zážitky!!! 😀 🙂 😀 ;D
Tak jak jste si užili letošní závod?
Nám cestu zkřížily zpoždění i purucha vlaku, tak jsme nakonec ujeli o několik set kilometrů méně, než jsme zamíšleli. Každopádně jsme měli v průběhu dne možnost poznat mnoho soutěžících týmů, obzvláště na ranní lince z Prahy do Chebu bylo křížemkrážovníky opravdu narváno…
V posledních deseti minutách došlo k pádu databáze týmů ročníku 2011. Pokud měl v tuto dobu (23:50 – 23:59) někdo s registrací týmu problém, pošlete údaje na e-mail: krizemkrazem(at)gmail.com … Zapíšeme vás.
chyba byla z důvodů špatné funkce na zapisování php … *lebka*
Na poslední chvíli mi to několik lidí odřeklo, tak jsme jen dva..pokud je tady někdo, kdo by chtěl jet z Prahy a nemá s kým, tak napište co nejdřív na mejl..už moc času není..
Ahoj, měl bych otázku k vyplňování formuláře. Při cestě z Budějovic do Plzně měl vlak výluku a mě by tedy zajímalo, kolik kilometrů mám dané trase přidělit, jestli tolik, kolik vlak při výluce urazil, nebo tolik, kolik má standardně urazit na této trase. Problém je, že nevím, kudy přesně jsme při výluce jeli, takže mě zajímá, jestli to mám zjišťovat.
Btw. jedná se o níže zmiňovaný R668 Junák, tak kdyby mi mohl někdo z těch, co tu trasu také jeli, poradit, byl bych jim nesmírně vděčný.
Ondra za RSku Neratovice 🙂
Vlak zajížděl do Putimi. Normálně by jel po trati 190 a mezi Protivínem a Ražicemi by urazil 9 kilometrů. Teď díky výluce jel Protivín-Putim (9km) a Putim-Ražice (4km). Takže ujel mezi Protivínem a Ražicemi 9+4=13 km a cestu si tak prodloužil o 4 km. My si za úsek České Budějovice místo 136 km zapsali 140 km 🙂
Mockrát děkuji, provedl jsem korekturu 🙂
K podobnému vlaku mám dotaz ohledně počítání kilometrů. Kdysi se tu řešilo, že se počítají kilometry ujeté po tratích podle papírového jízdního řádu, takže úsek České Budějovice – České Budějovice zastávka se počítá při cestě Praha – ČB – Plzeň bez srážky 2x (190,220)? Podobně se stejnými úseky, různými tratěmi…
Nechic -> tyto detaily v současné době řešíme. Každopádně všichni budou mít stejné podmínky. Podobných případů by se v Česku našly desítky…
Ráda bych se s vámi podělila o naše zážitky za celou naší cestovatelskou skupinu Lyr a bombarďáků, kteří jeli s námi, ale bohužel museli odstoupit ze soutěže, jelikož část skupiny s 18letým vedoucím se vrátila v Olomouci zpátky do Prahy z důvodu začínajicích projevů zradné nemoci. To byla jediná nepříjemná věc, která nás za celou sobotu potkala. Musím přiznat, že jsme měli opravdu štěstí a všechny vlaky jsme za pomoci průvodčích stihli. Do Břeclavi jsme přijeli ve 4 ráno a protože jsme měli hodinu a půl čas, rozhodovali jsme se co dál. Z možností účasti na rybářských závodech (start 5.00) a svézt se vedle do vesnice a zpět jsme si vybrali tu druhou, abychom byli aspoň trochu v teple. Nebyla to zrovna nejlepší volba, protože kupodivu tímto vlakem se rozhodlo cestovat nějak moc lidí, a tak jsme z toho vlaku skoro až vypadli okýnkem. V Olomouci se nám zase podařilo sednou na jiný vlak, což jsme zjistili až když se vlak rozjel. Naštěstí jsme jeli jen kolečko do Ostravy, které jsme prostě jen otočili proti směru. Největší zpoždění (neboli jak se říká sekeru) jsme chytli již ve zmíněném vlaku R668, ale aspoň si můžeme říct, že jse jeli vlakem, který nese tak krásné jméno. Nejhorší zážitek jsme naštěstí získali až po soutěži, když jsme se měli vracet vlakem do Kladna. Cestu jsme měli krásně naplánovanou, vlak nám měl jet v 0.30. Bohužel se stalo, že cestou do Prahy srazil nějakého člověka a tudíž nemohl jet dál. Už jsme si mysleli, že budeme muset noc přečkat v Praze, ale nakonec přistavili náhradní vlak, s kterým jsme pak ještě další hodinu jezdili okružní jízdu po Praze, abychom objeli tu kolej, na které stál onen nešťastný vlak. Za celou cestu jsme toho moc nenaspali, ale zato jsme hodně nazpívali a napovídali. Myslím, že se akce všem moc líbila. Děkujeme.
Cesta týmu IM5: http://www.vlakynachod.cz/clanky/cestovani/krizem-krazem-republikou-podruhe.html
Co napsat, snad jen že se vše našemu mezinárodnímu týmu líbilo. Jen pro zajímacost, náš tým měl zastoupenou Českou republiku, Slovensko a také Španělsko. Oslovil nás krásný ranní zážitek z Moravského Berouna. Místní pracovník ČD zaklel přestupu mnoha účastníků KKR: „Tak, to jsem tady ještě neviděl, tolik lidí“. Asi tu tebývá normálně tak nacpáno. No a potom nevím, zda si i ostaní účastníci všimli v Ústí nad Labem, že jeden cestující mimo KKR stál tak úžasně při příjezdu R785, že jen úskok v poslední vteřině mu zachránil život. Stál těsně u koleje, vlak neslyšel, protože měl sluchátka. A jinak se připojuji k poděkování ČD. Přestup z R668 v Plzni na R767 nám zajistili velmi dobře a ochotně. To vše asi díky chápavé průvodčí v R668. A navíc nás svezli i do míst, kde jme původně vůbec neměli být. Takž náš závěr je jednoduchý: SUPER AKCE.
Jeli jsme ráno z Krnova do Olomouce přes Moravský Beroun. A zdálo se mi při přestupu těch 100 lidí nějak podezřelých 😀 ;D. Ale že to byla megagrupa KKR mi docvaklo až ve vlaku 🙂 ;D
Tenhle rok jsme jeli prvně…a vypadá to, že pojedeme i další rok…Stálo to za to…dokonce bych řekla že tohle cestování sbližuje…ač jsme se potýkali s kopu nepříjemností.. 😀 Třeba když jsme nepřestoupili v Praze..a jeli dál do Chebu přes Ústí n. Labem…(což vůbec nebylo v plánu) …takže jsme museli překopat v 7 ráno, kdy jsme měli naspáno cca 3 hodiny, celou trasu.ještě že jede nějaký vlak zpátky do Prahy..ale tentokrát přes Plzeň…bohužel jsme takto přišli o spoustu kilometrů a výsledek není nic moc :-((( Každopádně musím říci, že vyhled z vlaku po Středních Čechách stojí za vidění….Asi se tam jednou přestěhujem :D:D:D Fakt nádhera…V Praze jsme navštívili Národní museum, konkrétně jeho novou budovu, protože zbytek týmu nechtělo jako já navštívit Museum sexu…:D …Cesta do Brna byla nejhorší jakou sme kdy zažili…za a) jsme si nesedli :D:D a za b) jsme stáli v uličce, kde byl strašný smrad..a jeden pán se tam strašně ožral..a málem poblinkal všechny kteří stáli před cestou na záchod..Prostě hrůza…po tomhle zážitku jsme se všichni těšili až dojedeme takřka domů, což znamená na nádraží Ostrava, Svinov….
Tímto bych ráda poděkovala všem, kteří tuto akci organizují….je to skvělý způsob jak vidět co jsme předtím enviděli, zažít co jsme nezažili a poznávat… <3
to jsou tedy silné zážitky 😀 🙂
I my se podělíme o zážitky. Vyjeli jsme z Hranic a už v Přerově jsme seděli v kupé sami 😀 (jistý pán bezdomovec vystoupil). Cesta ubíhala překvapivě rychle, zpoždění žádné. Ranní projížďka Plzeň -> Budějovice byla více než nádherná: rybníky, hory atd ;]. I když jsme chytli sekeru 25 minut, navštívili jsme v omezené míře Budějovice a vyrazili smět Tábor. 3 hodiny v tak krásném městě rychle utekly a my už „letěli“ osobákem před kopečky do Horní Cerekve. Burčák pěkně syčel a tak cesta opět uběhla. Očekávání se naplnilo, Vajgar chytl zpoždění už před ČB a další minutky jsme nabrali díky závadě na trakčním vedení. Do cíle, tedy Brna jsme dojeli o 50 minut později a bylo po plánech. Jako zkušení geografové (připojení k netu ;D ) jsme však ještě ve vlaku vymysleli náhradní řešení. Krátká prohlídka solidně hnusného okolí brněnského nádraží a hurá na EC směr Třebová. Za chvíli jel přeplněný a plný ožralů IC Ostravan a ten nás dovezl (téměř) do cíle. Část skupiny se rozloučila v Olmu a část nasedla na courák do Přerova, kde jsme naši úspěšnou výpravu dokončili. Díky organizátorům za supek akci! 🙂
za tým eRGéčka velitel MarťaS
Zdar! Byla to zajímavá zkušenost,ale co je moc to je moc.(moc improvizace škodí) 😀 ;D 😀 😀 😀 😀 „Nejlepší“ byl pán s jídelním vozíčkem na trati Česká Třebová-Olomouc, mnozí jistě vědí o čem je řeč ;]. Byla to sranda a naše pěvecké výkony se určitě zapíší do dějin ČD. 😀
<3TurEx
Bohužel se mi právě povedlo zjistit, že jeden z vlaků jel část cesty po stejné trati jako vlak, kterým jsme jeli o pár hodin později, takže mám teď špatně vyplněný formulář. Je ještě nějaká možnost si ho někde stáhnout?
Díky
formulář … ale nač celé vypisovat, stačí přelepit nebo škrtnout, udělat * a vypsat dole poznámku * 😉
Já bych měl připomínku ke stanicovníku: Chtěl bych tam zadat stanice, kde jsme přestupovali, ale jaksi tam některé ty „naše“ (hlavně chybí Strakonice, Březnice a Zdice) vůbec nejsou :] Bez nich mi to tu trasu nevykreslí tak hezky jak byla…
Jinak zážitků vše klapalo a i přes 50 minutové zpoždění jsme všechny vlaky stihli a trasa dopadla přesně podle očkávání, včetně dvou památek v různých městech 😀
v nahrávání kilometrů je možnost vepsat chybějící stanici, doplníme do databáze ;] osobně dostyluji mapy 🙂
Týjo, díky 🙂 Už to tam je 🙂
My jsme měli za tým Splašené kupé také naplánovanou cestu skrz celou republiku. Z počátku se nám dařilo dobře, měli jsme štěstí na „místo“ ve vlacích a náláda byla skvělá. V Chebu jsme skoroběh městem při návštěvě muzea (skoro celou cestu od od vlaku i k vlaku jsme běželi). Radost nám zkazila až něšťastné zpoždění ČD 30 minut díky kterému jsme nemohli pokračovat v připravené trase, protože nám ujely navazující spoje v Jihlavě. I tak se nám povedlo dostat se domů, poznat prima restauraci v Havlíčkově Brodě a prostě si ještě zbytek cesty trochu užít. 🙂
Setkání týmů v R668 a společné sledování času příjezdu R767 do Prahy bylo parádní. Díky všem zúčastněným za fajn zábavu v závěru cesty 🙂
Taktéž se přidávám, že „Junákem s junáky“ byla nejveselejší část cesty a naplnila to, co je pravděpodobně cílem KKR si cestu užít a poznat další teamy 🙂 Taky patří pochvala ČD, že ačkoli jsme (jako asi všichni zúčastnění :D) jezdili po celé ČR, tak komplikace způsobené zpožděními byly minimální a valná většina vlaků jela na čas. Vzhledem k tomu, že většinou jsou nejvíc vidět „kritici“ co vlakem jeli naposledy k babičce na prázdniny před 20 lety, je dobré si tento fakt připomenout 🙂
Nejel někdo z Vás včera Ex 142 ?
Já s ní jela jako stevardka, ale pracovně :D.
Dva týmy Splašené Wewerka a Svištící Svišti. Vlčata a světlušky z Krnovské Trojky najezdili 458 km a krásně si pohráli v Technickém muzeu v Brně, prohlédli si Brněnského draka a plno dalších zajímavostí v Brně, proskočili se v Břeclavi a opravdu si užili superluxusních mezinárodních rychlíků.
482 km 🙂
Tak my měli letos plán na nějakých 1390km. Vše šlo jako na drátkách, několik „těsných“ přestupů se štěstím vyšlo 🙂 Bohužel večer nevyšel kritický přestup v ČB (z R923 na R658) a už se nebylo jak dostat zpět do Prahy (náš start). Skončili jsme v Táboře a čekáme přes noc na první ranní bus… a je tady strašná zima 😀 (jsem na laptopu na wi-fi u nádražní budovy)
tzn. letos bohužel diskvalifikace 🙂
Bohužel i to se v naši dopravě stává, tak třeba příště, ale snad jste si to přesto jinak užili.
A já myslel, že ČD garantují zajištění přepravy v případě ujetí posledního přípoje? …a to včetně TAXI. …Každopádně i to k soutěži patří – jediné, byť i desetiminutové zpoždění může změnit všechny plány…
Mišák: Z nudy jsem si v Táboře četl vyvěšený „plakát“ T1. A máš pravdu, přesně tohle se tam píše. Škoda, že jsme to nevěděli dřív – klidně bych se svezl taxíkem, lepší než čekat celou noc 🙂 Jo a ještě dotaz: mám v tomhle případě nahrávat dokumentaci nebo něco? 🙂
Ale jinak jsme si celý den velmi užili a příští rok jsme rozhodně opět na startu! 🙂
Co jste na akci zažili, jak se vám akce líbila, koho jste potkali… ? Pište ZDE do fóra, těšíme se na vaše zážitky!!! 😀 🙂 😀 ;D
Tak jak jste si užili letošní závod?
Nám cestu zkřížily zpoždění i purucha vlaku, tak jsme nakonec ujeli o několik set kilometrů méně, než jsme zamíšleli. Každopádně jsme měli v průběhu dne možnost poznat mnoho soutěžících týmů, obzvláště na ranní lince z Prahy do Chebu bylo křížemkrážovníky opravdu narváno…
V posledních deseti minutách došlo k pádu databáze týmů ročníku 2011. Pokud měl v tuto dobu (23:50 – 23:59) někdo s registrací týmu problém, pošlete údaje na e-mail: krizemkrazem(at)gmail.com … Zapíšeme vás.
chyba byla z důvodů špatné funkce na zapisování php … *lebka*
Na poslední chvíli mi to několik lidí odřeklo, tak jsme jen dva..pokud je tady někdo, kdo by chtěl jet z Prahy a nemá s kým, tak napište co nejdřív na mejl..už moc času není..
Když nám někdo onemocněl a nevíme jestli nastoupí do pátku. Je možné editovat soupisku ještě po uzávěrce? :-/ 3 budeme určitě ;D
editace je možná do 23:59 26.09.2011 ;] v počtu 3 osob je možno jet 😉
Je to v pořádku , ale cílová stanice musí být maximálně 50 km od startovní tz. od Ostravy.