Ahoj, chci se zeptat, když se měli km zaokrouhlovat, jak je možné, že ve výsledcích jsou hodnoty jako 1487,3km? A to u týmu, který jsme potkávali doslova po celou trasu, byla v něm ta veselá čarodějnice. Jediný co mě napadá, zda si nezapočítali posun v Praze na hl.n., kdy se přepojovaly vagony na Excelsior, ale to bych řekl, že 0,3km není a není to prokazatelný, to že mi ten posun absolvovali taky, bych bral jako vedlejší. =O ?? **** **** ****
0,3km je 10% z 3km absolvovaných stejnou trasou. Je to spíš rozhodčí kritérium v případě stejného výsledku 🙂
Některé týmy startovaly z Prahy – Vršovic, jiné z Prahy – Vysočan, některé z Prahy hl.n. Pokud cestuji z Prahy – Vršovic a jedu poté opět přes Prahu směr na Budějovice, logicky musím mít 0,3 km náskok … Je to pravidlo počítání 10 %. První jízda v úseku Praha – Vršovice – hlavák = 3km, druhá jízda = 0,3 km.
V pravidlech skutečně je zaokrouhlování kilometrů, ale vzhledem k takto těsným výsledkům je nutné odlišit, kdo byl lepší. A proto jsme všechny výsledky převedly na desetinná čísla. Takto těsné výsledky nikdo z nás nečekal…
Gratuluji vítězům i všem ostatním.
Dalo by se říci, že se potvrdily mé a jistě i mnohých jiných domněnky, že se loňská vítězná trasa stane funkčním návodem na úspěch. Nerad bych se tady do někoho obouval, to vůbec není smyslem mého příspěvku, je samozřejmě regulérní, že ji využily další týmy a já je rozhodně vůbec neobviňuji z nějakého kopírování, trasu mohly samozřejmě sami najít, tak jako loni Rychlíci.
Jde mi o něco jiného. Osobně přemýšlím, zda-li by celému projektu neprospěla určitá inovace pravidel. Samozřejmě, hlavní účel, tedy plno zážitků z netradičního dne, jistě funguje a bude fungovat nadále, ovšem má-li přece jenom v Křížem krážem zůstat i nějaký ten závodní duch, adrenalin a napětí, kdo že nakonec vyhraje, myslím, že by nebylo od věci připravit pro příští rok jinak nastavená pravidla vnášející do hry nové světlo, díky kterému budou týmy nuceny zahodit vše, co tu bylo doposud a začít s prázným listem plánovat doposud nevídané trasy. Nemění-li se jízdní řády, musí se změnit pravidla – např. může být nastaveno jiné časové rozpětí, jiné podmínky, zkrátka přepracovat projekt tak, aby se vítězná trasa nestala symbolem a jediným nástrojem vítězství následujících let, čímž by hra ztratila svoje kouzlo a rozmanitost a výsledky by se staly konstantními.
Nerad bych, aby můj příspěvek vyzněl jako kritika, spíše jako konstruktivní poznatky a návrhy k celkovému zlepšení závodu. Cením si snah organizátorů, jejich nápadu, který mi přinesl nezapomenutelné zážitky a přeji jim mnoho zdaru v budoucím snažení.
Ahoj Lukine, pravidla říkají: „výsledky budou do týdne od akce“. Bohužel některé týmy nám v současné době brání regulérnímu vyhlášení výsledků :S
Lukáš to nemyslel nikterak zle, spíš jen že působí legračně, jak se to co půl hodinu posunuje. 🙂
Každopádně přejeme pevné nervy s vyhodnocováním!
výsledky jsou, počítání není žádná sranda …
větší problém bude s webem, kde měsíční traffic bude za chvíli vyčerpán :S
parádní akce škoda že není víckrát jen škoda že jsme nepotkali žádný jiný tým a že poslední vlak z Prahy do Brna jede v půl osmé =D ale i tak jsme si to užili
Tato akce byla velmi povedená! Zažili a prožili jsme toho hodně! V podvečer jsme museli hodně improvizovat, protože nám ujel důležitý spoj a my stáli v Praze 😀 Nakonec jsme to nějak vyřídili, ale my to málem nestihli!! Na místě 50 kilometrů vzdáleného od starti jsme byli za minutu půlnoc! Báli jsme se, ale zvládli jsme to! Díky moc za akci a za rok se uvidíme! 😉
Ps: http://www.youtube.com/watch?v=9bxjvRwjEqI
Jedna členka z týmu si pohrála a udělala video. Mrkněte se!
Děkujeme všem týmům, které nahrály cestovní formulář a fotografie VČAS. Týmy, které to nestihly, mají šanci na nahrávání dokumentace ještě pár hodin, ovšem již bez nároku na výhru. Žádám všechny týmy, které se soutěže účastnily, aby tuto dokumentaci nahrály!!! – bylo by škoda získat „nálepku“ diskvalifikovaného týmu! :O
Fotky jsem nahrávala v neděli, ale teď jsi mi psal, že se nezobrazily, tak nevím, jak na to…jsem bezradná :O
Super akce, myslim že jsme si to hezky užili =) Jeli jsme z Prahy do Ostravy nočním vlakem, potom do Valašského Meziříčí a do Hulína. Tady jsme měli přes hodinu pauzu a plánovali jsme, co dál. Jeli jsme potom do Brna, kde jsme si odbyli kulturu – navštívili jsme Modelový svět Brno, moc se nám tam líbilo, kluci si krásně vyhráli =) Potom jsme pokračovali do Jihlavy, kde došlo k nějaké poruše na vedení, tak jsme tam neplánovaně hodinu a půl stáli a pak jsme nestihli původní plán. Museli jsme podstatně zkrátit trasu a jet přes Benešov u Prahy a Vrané nad Vltavou zpět do Prahy. Myslim že akce se i tak moc povedla a celý tým si to hezky užil 😉 Příští rok jedem zas!
Skvělá akce, na kterou jsme se strašně těšili. Žádný vlak nám neujel, a až moc často jsme potkávali známé skauty a skautky, kteří se do této akce zapojili také. Během cesty jsme se stavili v Praze, kde jsme navštívili Jindřišskou věž s krásným výhledem na město. Uvidíme, možná se příští rok zúčastníme zase..:-)
Za tým 4+1 musím říct, že to bylo hezky prožitých 24 hodin.. Viděli jsme dosti zajímavých míst, taky jsme si vyzkoušeli marné otvírání už zamknutého vlaku a jeho následný odjezd, ale nedělali jsme si z toho hlavu a vyřešili to jinak. Projeli jsme se lanovkou s hezkým výhledem na Ústí n. L., potkali plno známých.. Snad příště pojedeme znovu. Mějte se 😉
Dík za pěknou sobobotní akci. Všichni jsme si to moc užili. Přístí rok do toho jdeme určitě znovu. Kilometrů jsme sice moc neurazili, ale letos to byla jen taková seznamovačka. Cestou jsme potkali i pár skautských družstev a všichni byli moc fajn. Takže přístí rok nashle!!
Ještě jedna věc. Při dojezdu R od Plzně jsme naše sčítání kilometrů ukončili ve stanici Praha – Smíchov. Při dojezdu na Hl.n. někomu ukazovali hodinky 0:00 někomu 0:01.. Pokud nám(všem) bude to Hl.n. uznáno, prosím, přičtěte nám ho tam. Děkujem 🙂
Podle polohy vlaku byl příjezd 0:01 🙂 Ověřeno hned po příjezdu na HLN na mobilním IDOSu
Ano, ověřeno – příjezd je již po půlnoci. Všem týmům, kteří touto tratí cestovali se počítá jako konečná stanice Praha – Smíchov.
Ahoj.. Chtěl bych poděkovat za celý Pražvidlácký tým. Akci jsme si náramně užili. Trochu se divím, že Excelsior na odjezdu z Prahy v 0:11 nezastavili a nevyházeli nás z důvodu zvýšeného hluku 😀 Však to taky jedna ,,máma,, v půl 2 nevydržela a vlítla do kupíčka, že její 12ti leté děcko spí, když v tom ten dvanáctiletý kluk stál za ní, a prosil jí ať zavře…pusu…. a jde zpět 😀 Poté se nám podařilo ještě náležitostně vytočit jednoho pána, který nebyl schopný pochopit, že WC v Regionově má zámek a tak byl dvakrát ,,odhalen,, při …. 😀 😀 ;D Celá akce byla moc super a vše se zdařilo. Díky i čarodejnici, kterou jsem miloval již od Vršovic a nakonec mi po 20ti hodinách společného cestování dala ,,cosi,, na čelo 😀 😀 Díky 😀
AHOJ, NÁŠ TÝM – VANDRÁCI STARTOVAL Z PRAHY JIŽ DRUHÝM ROKEM. 😉 STEJNĚ JAKO MINULÝ ROK JSME Z PRAHY DO OLOMOUCE MUSELI BÝT V ULIČCE, JELIKOŽ ANI DVA PŘIPOJENÉ VAGONY NAVÍC PROSTĚ NESTAČILY… 😛 PO NĚJAKÉ DOBĚ NÁM PAN PRŮVODČÍ UVOLNIL MÍTO V KUPÉ (SE DVĚMA NE MOC PŘÍJEMNÝMI PÁNY =O , A TAK JSME SE RADĚJI NAVRÁTILI ZPĚT DO ULIČKY… ) ;] JEDEN Z TĚCH PÁNŮ *bleee*S NÁMI POKRAČOVAL VLAKY AŽ DO BRUNTÁLU,COŽ MYSLÍM, ŽE NEPOTĚŠILO ANI OSTATNÍ… :O SEM TAM JSME SI VE VLACÍCH NA CHVILKU ZDŘÍMLI, zzzALE MOC NÁM TO NEPOMOHLO A MŽOURALI JSME OČIMA AŽ DO BRNA,KDE NÁM OTEVŘELA OČIPROHLÍDKA KAPUCÍNSKÉ KRYPTY (MÍSTNOST PLNÁ RAKVÍ A MUMIÍ )VLAK Z BRNA DO KOLÍNA BYL VELICE POHODLNÝ B). DALŠÍ ČÁST TRASY PROBÍHALA BEZ PROBLÉMŮ,AŽ DO ČESKÝCH BUDĚJOVIC Z NICHŽ JSME JELI NA PLZEŇ. JIŽ PŘEDEM JSME VĚDĚLI,ŽE BUDEME MÍT DVACETIMINUTOVÉ ZPOŽDĚNÍ, NÁLADU NÁM ZLEPŠILO SETKÁNÍ ASI ČTYŘ TÝMŮ V JEDNOM VAGONĚ A NÁSLEDNÁ HUDEBNÍ VLOŽKA. V PLZNI SE HROMADNĚ PŘESTOUPILO NA VLAK SMĚR PRAHA. NÁSLEDNÉ DOJEZDOVÉ CHVÍLE BYLY VELICE KRUŠNÉ A NAŠE POPOHÁNĚNÍ VLAKU SE SNAD PODAŘILO… 😀
DĚKUJEME ORGANIZÁTORŮM <3 , ZA SKVĚLOU AKCI, PŘI KTERÉ JSME ZAŽILI SPOUSTU SKVĚLÝCH ZÁŽITKŮ. NAŠE DÍKY PATŘÍ TAKÉ ČESKÝM DRAHÁM. 🙂
JIŽ SE TĚŠÍME NA PŘÍŠTÍ ROK. B) !!
To byl ten pán, co příjemně voněl, mlátil skautky holí a snažil se nás umlčet při hraní karet? 😀
No jo, Bruntalák, to se pozná 😀 😀 😀
Měl bych drobný dotaz k formuláři.Pokud jsme dojeli v Ústí nad Labem na nádraží západ a odjeli jsme z hlavního, mám to vyplnit do dvou řádků? Předem děkuji.
Ahojky lidičky, strašně moc se nám to líbilo. Někteří si nás pamatují, my jsme Ti, co jsme dávali kontrolní otázky týkajících se pohádek. Všem Tímto, jež odpovídali,udělujeme velkou jedničku. Ještě jednou díky za tu soutěž. Jen jsem bohužel utrpěla ztrátu, při cestě domů po akci, jsem zapoměla koště i s potkanem ve vlaku Praha – Kolín. 🙁 Prosím, Vás jest – li ho ve vlaku naleznete, vraťte mi ho. Nemám teď na čem lítat. Předem Vám děkuji Vaše Čarodejnice
PS: Pubertální Loky ztratila cestou hlas, prosím, při nalezení též vrátit. 😀
Za tým Pohodářů 🙂 Parádní cesta, ujeto okolo 1000 km, viděli jsme toho opravdu hodně, Bohužel při cestě domů jsme asi na hoďku úplně vytuhli a nějakým záhadným způsobem se mi z ruky ztratily hodinky. Tak tak jsme stihli v rychlosti vystoupit v Olomouci (totální rozespalost) a až po chvíli jsme si vzpoměli, že hodinky zůstaly v kupé na zemi. Následovala tedy okamžitá cesta autem do Ostravy, Bohumína, Českého Těšína, kde jsme Šíravu konečně dohnali, předtím ještě telefonát na dispečink drah. Parádní bylo, že ze 4 mobilů už nám zůstal funkční jen 1 🙂 V Těšíně jsme ve 3 ráno vtrhli do vlaku, bohužel naprosto zbytečná cesta. Slovák, který s námi cestoval všechno popřel. Na nějaké fyzické násilí už však nálada nebyla… Do naší domoviny jsme se tedy dostali po projetí dalších 300 kilometrů v 5:30 ráno naprosto vyčerpaní, nadšení, akorát u mě teda zklamání a naštvanost :/ Každopádně za celý tým skvělý traintrip !!
Co se příští rok ispirovat železniční ralley a udělat takovovu „odlehčenější“ verzi? Bylo by mnohem více kombinací a bylo by to různorodější. Takhle to dopadá, že 10 týmů jede stejnou trasu a to je pak už trochu nuda.
Jinak to bylo super:-) Škoda, že se nám kvůli zpoždění nepodařilo dát našich naplánovaných 1516 km:-)
Pro příští ročník plánujeme větší změnu pravidel 🙂
Ano, je to tak, jak jsme očekávali, každý chce vyhrát a tak se více týmů do slova a do písmene inspirovalo loňskou supertrasou Rychlíků. Odchylky jsou minimální a často v řádech desetin. Přepočítávání vzdáleností není jednoduché. Takže na výsledky si ještě budeme muset nějaký čas počkat…
Super, tak to se těším:-) No, ono se to moc jinak nedá vymyslet, strávili jsme několik hodin (asi tak 12) a vymýšleli, jak jet jinudy, abychom nejeli všichni stejně, ale nepodařilo se.
Příští rok bude tolik škrtů a změn v dopravě, že stará trasa možná ani naplánovat nepůjde. My jsme také hledali a počítali a kombinovali co to dalo. Nic lepšího nás stejně nenapadlo. Do pravidel by určitě hodila třeba podmínka odj- a příj. při návštěvě památky musí být min. xx Minut apod. 🙂 Akce je to i tak parádní, soutěžení je bezva zdravá věc a doufám, že tahle soutěž bude jen lepší a lepší a nikdy nezhyne. Pro větší zábavu by šlo uspořádat soutěž o skupinové fotky více týmů ve vlaku a komu se povede hezčí 😀
Nechic -> v dalším ročníku bude určitě posílen prvek setkávání týmů (o tom to především je). Co vím, tak některé týmy ani neměly pořádné označení, takže jsme je potkali a jen mohli tipovat, jestli ta „zvláštní grupa“ jsou taky účastníci akce :-/ … Ale to rozhodně není jediná plánovaná změna…
Ahoj, mám dotaz. Po vyplnění trasy se mi ukazuje úplně jiná trasa, než se kterou jsme jeli, případně některé spoje i vynechá.. co teď s tím?
Díky 🙂
Důležité je to, co máte v cestovním formuláři. Trasu upravíme podle něj (v systému nejsou všechny stanice). Podstatné je, abyste měli správně nahraný formulář a 5 fotografií. Mišák
Ahoj, chci se zeptat, když se měli km zaokrouhlovat, jak je možné, že ve výsledcích jsou hodnoty jako 1487,3km? A to u týmu, který jsme potkávali doslova po celou trasu, byla v něm ta veselá čarodějnice. Jediný co mě napadá, zda si nezapočítali posun v Praze na hl.n., kdy se přepojovaly vagony na Excelsior, ale to bych řekl, že 0,3km není a není to prokazatelný, to že mi ten posun absolvovali taky, bych bral jako vedlejší. =O ?? **** **** ****
0,3km je 10% z 3km absolvovaných stejnou trasou. Je to spíš rozhodčí kritérium v případě stejného výsledku 🙂
Některé týmy startovaly z Prahy – Vršovic, jiné z Prahy – Vysočan, některé z Prahy hl.n. Pokud cestuji z Prahy – Vršovic a jedu poté opět přes Prahu směr na Budějovice, logicky musím mít 0,3 km náskok … Je to pravidlo počítání 10 %. První jízda v úseku Praha – Vršovice – hlavák = 3km, druhá jízda = 0,3 km.
V pravidlech skutečně je zaokrouhlování kilometrů, ale vzhledem k takto těsným výsledkům je nutné odlišit, kdo byl lepší. A proto jsme všechny výsledky převedly na desetinná čísla. Takto těsné výsledky nikdo z nás nečekal…
Gratuluji vítězům i všem ostatním.
Dalo by se říci, že se potvrdily mé a jistě i mnohých jiných domněnky, že se loňská vítězná trasa stane funkčním návodem na úspěch. Nerad bych se tady do někoho obouval, to vůbec není smyslem mého příspěvku, je samozřejmě regulérní, že ji využily další týmy a já je rozhodně vůbec neobviňuji z nějakého kopírování, trasu mohly samozřejmě sami najít, tak jako loni Rychlíci.
Jde mi o něco jiného. Osobně přemýšlím, zda-li by celému projektu neprospěla určitá inovace pravidel. Samozřejmě, hlavní účel, tedy plno zážitků z netradičního dne, jistě funguje a bude fungovat nadále, ovšem má-li přece jenom v Křížem krážem zůstat i nějaký ten závodní duch, adrenalin a napětí, kdo že nakonec vyhraje, myslím, že by nebylo od věci připravit pro příští rok jinak nastavená pravidla vnášející do hry nové světlo, díky kterému budou týmy nuceny zahodit vše, co tu bylo doposud a začít s prázným listem plánovat doposud nevídané trasy. Nemění-li se jízdní řády, musí se změnit pravidla – např. může být nastaveno jiné časové rozpětí, jiné podmínky, zkrátka přepracovat projekt tak, aby se vítězná trasa nestala symbolem a jediným nástrojem vítězství následujících let, čímž by hra ztratila svoje kouzlo a rozmanitost a výsledky by se staly konstantními.
Nerad bych, aby můj příspěvek vyzněl jako kritika, spíše jako konstruktivní poznatky a návrhy k celkovému zlepšení závodu. Cením si snah organizátorů, jejich nápadu, který mi přinesl nezapomenutelné zážitky a přeji jim mnoho zdaru v budoucím snažení.
Bereme to jako konstruktivní připomínku – to je v pořádku. Změny pravidel na příštím ročníku jsou v plánu 🙂 😛
Mohou být prosím již odhaleny trasy týmů v minulém ročníku? Rád bych porovnával. Děkuji.
😀 tak my se těch výsledků asi nedočkáme!
Ahoj Lukine, pravidla říkají: „výsledky budou do týdne od akce“. Bohužel některé týmy nám v současné době brání regulérnímu vyhlášení výsledků :S
Lukáš to nemyslel nikterak zle, spíš jen že působí legračně, jak se to co půl hodinu posunuje. 🙂
Každopádně přejeme pevné nervy s vyhodnocováním!
výsledky jsou, počítání není žádná sranda …
větší problém bude s webem, kde měsíční traffic bude za chvíli vyčerpán :S
parádní akce škoda že není víckrát jen škoda že jsme nepotkali žádný jiný tým a že poslední vlak z Prahy do Brna jede v půl osmé =D ale i tak jsme si to užili
z týmu Rysi =)
Oficiální výsledky budou zveřejněny v průběhu dnešního večera. V tuto chvíli ještě může dojít k drobným změnám u některých týmů. Vydržte ;]
Tato akce byla velmi povedená! Zažili a prožili jsme toho hodně! V podvečer jsme museli hodně improvizovat, protože nám ujel důležitý spoj a my stáli v Praze 😀 Nakonec jsme to nějak vyřídili, ale my to málem nestihli!! Na místě 50 kilometrů vzdáleného od starti jsme byli za minutu půlnoc! Báli jsme se, ale zvládli jsme to! Díky moc za akci a za rok se uvidíme! 😉
Ps: http://www.youtube.com/watch?v=9bxjvRwjEqI
Jedna členka z týmu si pohrála a udělala video. Mrkněte se!
Děkujeme všem týmům, které nahrály cestovní formulář a fotografie VČAS. Týmy, které to nestihly, mají šanci na nahrávání dokumentace ještě pár hodin, ovšem již bez nároku na výhru. Žádám všechny týmy, které se soutěže účastnily, aby tuto dokumentaci nahrály!!! – bylo by škoda získat „nálepku“ diskvalifikovaného týmu! :O
Fotky jsem nahrávala v neděli, ale teď jsi mi psal, že se nezobrazily, tak nevím, jak na to…jsem bezradná :O
Super akce, myslim že jsme si to hezky užili =) Jeli jsme z Prahy do Ostravy nočním vlakem, potom do Valašského Meziříčí a do Hulína. Tady jsme měli přes hodinu pauzu a plánovali jsme, co dál. Jeli jsme potom do Brna, kde jsme si odbyli kulturu – navštívili jsme Modelový svět Brno, moc se nám tam líbilo, kluci si krásně vyhráli =) Potom jsme pokračovali do Jihlavy, kde došlo k nějaké poruše na vedení, tak jsme tam neplánovaně hodinu a půl stáli a pak jsme nestihli původní plán. Museli jsme podstatně zkrátit trasu a jet přes Benešov u Prahy a Vrané nad Vltavou zpět do Prahy. Myslim že akce se i tak moc povedla a celý tým si to hezky užil 😉 Příští rok jedem zas!
Skvělá akce, na kterou jsme se strašně těšili. Žádný vlak nám neujel, a až moc často jsme potkávali známé skauty a skautky, kteří se do této akce zapojili také. Během cesty jsme se stavili v Praze, kde jsme navštívili Jindřišskou věž s krásným výhledem na město. Uvidíme, možná se příští rok zúčastníme zase..:-)
Za tým 4+1 musím říct, že to bylo hezky prožitých 24 hodin.. Viděli jsme dosti zajímavých míst, taky jsme si vyzkoušeli marné otvírání už zamknutého vlaku a jeho následný odjezd, ale nedělali jsme si z toho hlavu a vyřešili to jinak. Projeli jsme se lanovkou s hezkým výhledem na Ústí n. L., potkali plno známých.. Snad příště pojedeme znovu. Mějte se 😉
Dík za pěknou sobobotní akci. Všichni jsme si to moc užili. Přístí rok do toho jdeme určitě znovu. Kilometrů jsme sice moc neurazili, ale letos to byla jen taková seznamovačka. Cestou jsme potkali i pár skautských družstev a všichni byli moc fajn. Takže přístí rok nashle!!
Ještě jedna věc. Při dojezdu R od Plzně jsme naše sčítání kilometrů ukončili ve stanici Praha – Smíchov. Při dojezdu na Hl.n. někomu ukazovali hodinky 0:00 někomu 0:01.. Pokud nám(všem) bude to Hl.n. uznáno, prosím, přičtěte nám ho tam. Děkujem 🙂
Podle polohy vlaku byl příjezd 0:01 🙂 Ověřeno hned po příjezdu na HLN na mobilním IDOSu
Ano, ověřeno – příjezd je již po půlnoci. Všem týmům, kteří touto tratí cestovali se počítá jako konečná stanice Praha – Smíchov.
Ahoj.. Chtěl bych poděkovat za celý Pražvidlácký tým. Akci jsme si náramně užili. Trochu se divím, že Excelsior na odjezdu z Prahy v 0:11 nezastavili a nevyházeli nás z důvodu zvýšeného hluku 😀 Však to taky jedna ,,máma,, v půl 2 nevydržela a vlítla do kupíčka, že její 12ti leté děcko spí, když v tom ten dvanáctiletý kluk stál za ní, a prosil jí ať zavře…pusu…. a jde zpět 😀 Poté se nám podařilo ještě náležitostně vytočit jednoho pána, který nebyl schopný pochopit, že WC v Regionově má zámek a tak byl dvakrát ,,odhalen,, při …. 😀 😀 ;D Celá akce byla moc super a vše se zdařilo. Díky i čarodejnici, kterou jsem miloval již od Vršovic a nakonec mi po 20ti hodinách společného cestování dala ,,cosi,, na čelo 😀 😀 Díky 😀
AHOJ, NÁŠ TÝM – VANDRÁCI STARTOVAL Z PRAHY JIŽ DRUHÝM ROKEM. 😉 STEJNĚ JAKO MINULÝ ROK JSME Z PRAHY DO OLOMOUCE MUSELI BÝT V ULIČCE, JELIKOŽ ANI DVA PŘIPOJENÉ VAGONY NAVÍC PROSTĚ NESTAČILY… 😛 PO NĚJAKÉ DOBĚ NÁM PAN PRŮVODČÍ UVOLNIL MÍTO V KUPÉ (SE DVĚMA NE MOC PŘÍJEMNÝMI PÁNY =O , A TAK JSME SE RADĚJI NAVRÁTILI ZPĚT DO ULIČKY… ) ;] JEDEN Z TĚCH PÁNŮ *bleee*S NÁMI POKRAČOVAL VLAKY AŽ DO BRUNTÁLU,COŽ MYSLÍM, ŽE NEPOTĚŠILO ANI OSTATNÍ… :O SEM TAM JSME SI VE VLACÍCH NA CHVILKU ZDŘÍMLI, zzzALE MOC NÁM TO NEPOMOHLO A MŽOURALI JSME OČIMA AŽ DO BRNA,KDE NÁM OTEVŘELA OČIPROHLÍDKA KAPUCÍNSKÉ KRYPTY (MÍSTNOST PLNÁ RAKVÍ A MUMIÍ )VLAK Z BRNA DO KOLÍNA BYL VELICE POHODLNÝ B). DALŠÍ ČÁST TRASY PROBÍHALA BEZ PROBLÉMŮ,AŽ DO ČESKÝCH BUDĚJOVIC Z NICHŽ JSME JELI NA PLZEŇ. JIŽ PŘEDEM JSME VĚDĚLI,ŽE BUDEME MÍT DVACETIMINUTOVÉ ZPOŽDĚNÍ, NÁLADU NÁM ZLEPŠILO SETKÁNÍ ASI ČTYŘ TÝMŮ V JEDNOM VAGONĚ A NÁSLEDNÁ HUDEBNÍ VLOŽKA. V PLZNI SE HROMADNĚ PŘESTOUPILO NA VLAK SMĚR PRAHA. NÁSLEDNÉ DOJEZDOVÉ CHVÍLE BYLY VELICE KRUŠNÉ A NAŠE POPOHÁNĚNÍ VLAKU SE SNAD PODAŘILO… 😀
DĚKUJEME ORGANIZÁTORŮM <3 , ZA SKVĚLOU AKCI, PŘI KTERÉ JSME ZAŽILI SPOUSTU SKVĚLÝCH ZÁŽITKŮ. NAŠE DÍKY PATŘÍ TAKÉ ČESKÝM DRAHÁM. 🙂
JIŽ SE TĚŠÍME NA PŘÍŠTÍ ROK. B) !!
To byl ten pán, co příjemně voněl, mlátil skautky holí a snažil se nás umlčet při hraní karet? 😀
No jo, Bruntalák, to se pozná 😀 😀 😀
Měl bych drobný dotaz k formuláři.Pokud jsme dojeli v Ústí nad Labem na nádraží západ a odjeli jsme z hlavního, mám to vyplnit do dvou řádků? Předem děkuji.
ano
Ahojky lidičky, strašně moc se nám to líbilo. Někteří si nás pamatují, my jsme Ti, co jsme dávali kontrolní otázky týkajících se pohádek. Všem Tímto, jež odpovídali,udělujeme velkou jedničku. Ještě jednou díky za tu soutěž. Jen jsem bohužel utrpěla ztrátu, při cestě domů po akci, jsem zapoměla koště i s potkanem ve vlaku Praha – Kolín. 🙁 Prosím, Vás jest – li ho ve vlaku naleznete, vraťte mi ho. Nemám teď na čem lítat. Předem Vám děkuji Vaše Čarodejnice
PS: Pubertální Loky ztratila cestou hlas, prosím, při nalezení též vrátit. 😀
Za tým Pohodářů 🙂 Parádní cesta, ujeto okolo 1000 km, viděli jsme toho opravdu hodně, Bohužel při cestě domů jsme asi na hoďku úplně vytuhli a nějakým záhadným způsobem se mi z ruky ztratily hodinky. Tak tak jsme stihli v rychlosti vystoupit v Olomouci (totální rozespalost) a až po chvíli jsme si vzpoměli, že hodinky zůstaly v kupé na zemi. Následovala tedy okamžitá cesta autem do Ostravy, Bohumína, Českého Těšína, kde jsme Šíravu konečně dohnali, předtím ještě telefonát na dispečink drah. Parádní bylo, že ze 4 mobilů už nám zůstal funkční jen 1 🙂 V Těšíně jsme ve 3 ráno vtrhli do vlaku, bohužel naprosto zbytečná cesta. Slovák, který s námi cestoval všechno popřel. Na nějaké fyzické násilí už však nálada nebyla… Do naší domoviny jsme se tedy dostali po projetí dalších 300 kilometrů v 5:30 ráno naprosto vyčerpaní, nadšení, akorát u mě teda zklamání a naštvanost :/ Každopádně za celý tým skvělý traintrip !!
Co se příští rok ispirovat železniční ralley a udělat takovovu „odlehčenější“ verzi? Bylo by mnohem více kombinací a bylo by to různorodější. Takhle to dopadá, že 10 týmů jede stejnou trasu a to je pak už trochu nuda.
Jinak to bylo super:-) Škoda, že se nám kvůli zpoždění nepodařilo dát našich naplánovaných 1516 km:-)
Pro příští ročník plánujeme větší změnu pravidel 🙂
Ano, je to tak, jak jsme očekávali, každý chce vyhrát a tak se více týmů do slova a do písmene inspirovalo loňskou supertrasou Rychlíků. Odchylky jsou minimální a často v řádech desetin. Přepočítávání vzdáleností není jednoduché. Takže na výsledky si ještě budeme muset nějaký čas počkat…
Super, tak to se těším:-) No, ono se to moc jinak nedá vymyslet, strávili jsme několik hodin (asi tak 12) a vymýšleli, jak jet jinudy, abychom nejeli všichni stejně, ale nepodařilo se.
Příští rok bude tolik škrtů a změn v dopravě, že stará trasa možná ani naplánovat nepůjde. My jsme také hledali a počítali a kombinovali co to dalo. Nic lepšího nás stejně nenapadlo. Do pravidel by určitě hodila třeba podmínka odj- a příj. při návštěvě památky musí být min. xx Minut apod. 🙂 Akce je to i tak parádní, soutěžení je bezva zdravá věc a doufám, že tahle soutěž bude jen lepší a lepší a nikdy nezhyne. Pro větší zábavu by šlo uspořádat soutěž o skupinové fotky více týmů ve vlaku a komu se povede hezčí 😀
Nechic -> v dalším ročníku bude určitě posílen prvek setkávání týmů (o tom to především je). Co vím, tak některé týmy ani neměly pořádné označení, takže jsme je potkali a jen mohli tipovat, jestli ta „zvláštní grupa“ jsou taky účastníci akce :-/ … Ale to rozhodně není jediná plánovaná změna…
Ahoj, mám dotaz. Po vyplnění trasy se mi ukazuje úplně jiná trasa, než se kterou jsme jeli, případně některé spoje i vynechá.. co teď s tím?
Díky 🙂
Důležité je to, co máte v cestovním formuláři. Trasu upravíme podle něj (v systému nejsou všechny stanice). Podstatné je, abyste měli správně nahraný formulář a 5 fotografií. Mišák